ANALYSIS OF PUBLISHED ARTICLES RELATED TO MERCHANDISING TECHNIQUES IN PURCHASES IN THE PERIOD FROM 2017 TO 2021.

Authors

  • Adinailda da Silva Macedo Fatec Santana de Parnaíba
  • Alanis do Nascimento Melo Fatec Santana de Parnaíba
  • Hercules de Aguiar Augusto Fatec de Santana de Parnaíba
  • Samara Carneiro Sobrinho Fatec de Santana de Parnaíba
  • Ana Paula Freitas de Lima CEETPS

Keywords:

Merchandising, Transição, Técnicas

Abstract

The purpose of this article is to identify the search for existing research on merchandising and its techniques. The research has a qualitative nature using the methodology of systematic review. This study shows the transition of research methodologies and studies in the purchase process from 2017 to 2021. Aimed at the identification and selection of articles, the analysis and presentation of acquired results.

Author Biographies

Adinailda da Silva Macedo, Fatec Santana de Parnaíba

Graduanda do curso de Gestão Comercial da Faculdade de Tecnologia de Santana de Parnaíba. 

Alanis do Nascimento Melo, Fatec Santana de Parnaíba

Graduanda do curso de Gestão Comercial na Faculdade de Tecnologia de Santana de Parnaíba.

Hercules de Aguiar Augusto, Fatec de Santana de Parnaíba

Graduando do curso de Gestão Comercial da Faculdade de Tecnologia de Santana de Parnaíba.

Samara Carneiro Sobrinho, Fatec de Santana de Parnaíba

Graduanda no curso de Gestão Comercial da Faculdade de Tecnologia de Santana de Parnaíba

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Published

2022-11-29

How to Cite

Macedo, A. da S. ., Melo, A. do N. ., Augusto, H. de A. ., Sobrinho, S. C., & Lima, A. P. F. de. (2022). ANALYSIS OF PUBLISHED ARTICLES RELATED TO MERCHANDISING TECHNIQUES IN PURCHASES IN THE PERIOD FROM 2017 TO 2021. Journal of Technology & Information, 2(4). Retrieved from http://www.jtni.com.br:80/index.php/JTnI/article/view/53